سر انجام عشق اینترنتی!
 
عشق اینترنتی
تو اینترنت عاشق نشید
 
پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : علی

 

 

خراسان: من بي گناهم و از کارهاي دوست پسرم اطلاعي نداشتم. يعني متاسفانه احساس و هيجان مثل عينکي تيره جلوي چشمانم را پوشانده بود و همه جا را تار مي ديدم. حالا نمي دانم چه خاکي بر سر بريزم و بايد به خاطر عشق واهي روانه زندان بشوم.

سميرا با چشماني اشک بار در دايره اجتماعي کلانتري شهيد نواب صفوي مشهد افزود: ۵ ماه قبل، يک روز هنگامي که در فضاي چت روم پرسه مي زدم با پسر جواني آشنا شدم که خودش را سعيد معرفي کرد و ارتباط ما با جملاتي احساسي و عاطفي، خيلي زود به يک عشق اينترنتي تبديل شد.

ما پس از گذشت ۲ هفته با هم قرار گذاشتيم و من بي تاب و بي قرار به پارک رفتم تا سعيد را ببينم. در اولين ديدار دلباخته اين پسر شيک پوش و باکلاس شدم و او نيز با ابراز عشق و علاقه گفت دوست دارم از اين به بعد هفته اي چند بار همديگر را ببينيم.

دختر ۲۲ ساله افزود: من ساده لوح تقريبا روز درميان به ديدار سعيد مي رفتم و ما با خودرو و موتورسيکلت چند ساعتي در خيابان ها و نقاط ييلاقي شهر گشتي مي زديم. او مي گفت بازارياب يک شرکت بزرگ است و بايد به نقاط مختلف شهر سر بزند. افسوس که نمي دانستم چه اشتباه بزرگي کرده ام و عاشق پسري شده ام که فقط چهره و قيافه ظاهري اش را ديده ام.

سميرا افزود: شايد باور نکنيد در اين مدت پس از ديدار با سعيد، در زمان جدايي از او دلم مي گرفت و تا چند ساعت با هيچ کس حرف نمي زدم.

متاسفانه به مادرم نيز که نگران رفتار و حرکاتم بود دروغ مي گفتم و موضوع را از او مخفي نگه داشتم تا اين که يک روز به طور اتفاقي عمويم ما را با هم در خيابان ديد و چند دقيقه بعد گوشي تلفنم زنگ خورد. پدرم با عصبانيت از پشت گوشي مي گفت: معلوم هست کدام گوري هستي و چه غلطي مي کني؟ واي به حالت اگر به خانه برگردي!

من احمق از ترس پدرم به سعيد پناه بردم و او مرا همراه خود به خانه مجردي اش برد و متاسفانه...! با مشکلي که برايم به وجود آمده بود تمام پل هاي پشت سرم خراب شد و تنها تکيه گاهم پسري بود که از صميم قلب دوستش داشتم اما امروز در حال دورزدن بوديم که توسط ماموران کلانتري دستگير شديم و پليس از داخل کيف دستي سعيد چندين بسته کريستال و شيشه کشف کرد.

ماموران انتظامي ما را به کلانتري انتقال دادند و من تازه فهميدم که به يک خرده فروش حرفه اي کريستال و شيشه که پدر و مادرش نيز پشت ميله هاي زندان هستند دل بسته ام و سرنوشت خودم را به راحتي تباه کرده ام.

«حسين سليمان پور مقدم» مدرس روان شناسي و مشاور خانواده درباره اين ماجرا گفت: همان گونه که بارها اشاره کرده ايم در اين روابط پنهاني، متاسفانه بيشترين آسيب ها را دختر خانم ها مي بينند. پس داشتن تفکر نقاد و افزايش قدرت «نه» گفتن در آن ها يک ضرورت روان شناختي است.

وي افزود: از طرفي ضمن همدلي با والدين جوانان و نوجوانان عزيز بايد بگوييم در زمان بروز اين گونه اتفاقات، رفتارهاي پرخاشگرانه و طرد کردن فرزند آسيب ديده به هيچ عنوان منطقي به نظر نمي رسد بلکه پذيرش کمک به او مثل زماني که بيمار است بهترين راهکار تربيتي مي باشد.


نظرات شما عزیزان:

+9
ساعت13:48---29 آبان 1391
-)};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق اینترنتی و آدرس eshgh-interneti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 4159
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



كلوب مجازي فيستك - كلوب مجازي فيستك- مكاني شاد و دل انگيز